OVERVIEW

Gatheringでは東京ミッドタウン9周年キャンペーンのビジュアルアイデンティティーのデザインを担当しました。
ミッドタウンのコンセプトである「和のおもてなし」を水引きをモチーフで表現し、水引きと数字の「9」を組み合わせたシンボルによって9周年のアイデンティティーをデザインしています。
Gathering designed the visual identity of the 9th anniversary of Tokyo Midtown.Expressing the concept of Midtown "hospitality of harmony" with a motif of watering, I design the 9th anniversary identity.
Reproduction Art
"Pattern"
ロゴからの展開ビジュアルアイデンティティとして、館内等で使用する「柄」をデザインしています。
ロゴと展開ビジュアルに強い関連性を持たせ館内のビジュアルエレメントをなるべく「シンプルで簡潔」に仕上げています。
We designed "Pattern" to be used in the TMD etc. as a visual identity from the logo. 
By making a strong relationship between the logo and this visual, visual elements in the hall are made as simple and concise as possible.

You may also like